Без категорії

Інформуємо щодо повірки та опломбування/розпломбування лічильників на гарячу воду.

У відповідь на запитання «Як замовити повірку лічильника?» нагадуємо алгоритм і зони відповідальності за повірку та опломбування/розпломбування індивідуальних приладів обліку гарячої води.

Згідно Постанови КМУ від 21.07.2005р. квартирні засоби обліку підлягають періодичній повірці. Відповідальність за своєчасне проведення обслуговування (у тому числі повірку) лічильника несе їх власник. Спеціалізовані організації проводять повірку приладів за рахунок власників (на підставі Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»).

Звертаємо Вашу увагу, що опломбування/розпломбування індивідуальних приладів обліку гарячої води є зоною відповідальності ВИКЛЮЧНО ККП «Маріупольтепломережа».

Що робити, якщо підійшов термін держповірки лічильника гарячої води?

Нижче приводимо Вам можливі алгоритми дій, який актуальний в умовах карантину.

Варіант 1 («самостійна» повірка):

  • абонент у телефонному режимі (за номером 098-184-68-00) дає заявку на абонентську ділянку на зняття пломби з лічильника;
  • у назначений день контролер виходить до абонента для перевірки збереження пломб і складання акту на зняття лічильника з обліку (1 примірник залишається у абонента);
  • далі споживач самостійно проводить демонтаж лічильника і здає в ДП «Маріупольський регіональний центр стандартизації» (пр.Єдинства, 53);
  • після проведення повірки та отримання відповідного сертифікату, абонент самостійно монтує лічильник;
  • дає заявку у телефонному режимі (за номером 098-184-68-00) на абонентську ділянку на опломбування лічильника;
  • у назначений день контролер виходить до абонента, пломбує лічильник і складає відповідний акт про прийняття його до абонентського обліку (1 примірник залишається у абонента).

Варіант 2 (повний комплекс послуг):

  • абонент звертається до сторонньої організації, яка має право на надання повного комплексу послуг (зняття з обліку, демонтаж, повірка, монтаж, прийняття на облік) за телефоном 098-65-85-605 та залишає заявку;
  • представники організації виконують весь комплекс вищезазначених робіт;
  • після завершення робіт, представники цієї організації самостійно передають необхідні документі на абонентські дільниці для їх подальшої фіксації на особовому рахунку абонента.

Варіант 3 («самостійна» заміна лічильника):

  • абонент у телефонному режимі (за номером 098-184-68-00) дає заявку на абонентську ділянку на зняття пломби з лічильника;
  • у назначений день контролер виходить до абонента для перевірки збереження пломб і складання акту на зняття лічильника з обліку (1 примірник залишається у абонента);
  • далі споживач самостійно проводить демонтаж лічильника;
  • купує новий лічильник;
  • самостійно монтує лічильник;
  • дає заявку у телефонному режимі (за номером 098-184-68-00) на абонентську ділянку на опломбування лічильника;
  • у назначений день контролер виходить до абонента, пломбує лічильник і складає відповідний акт про прийняття його до абонентського обліку (1 примірник залишається у абонента).

Варіант 4 (заміна лічильника – комплекс послуг ККП «Маріупольтепломережа»):

  • абонент звертається на ділянку ПУТЕ ККП «Маріупольтепломережа» (ул.Куприна, 9а) та дає заявку на надання повного комплексу послуг;
  • отримує квитанції на оплату послуг за демонтаж та монтаж лічильників та сплачує їх;
  • купує новий лічильник;
  • у назначений день робітник підприємства виїжджає до абонента, проводить демонтаж лічильника, складає відповідний акт про зняття з обліку, далі він монтує новий прилад обліку, пломбує його та складає відповідний акт про прийняття нового лічильника на абонентський облік (по 1 примірнику кожного акту залишається у абонента).

Варіант 5 (відмова від послуги гарячого водопостачання):

  • абонент у телефонному режимі (за номером 098-184-68-00) дає заявку на абонентську ділянку на зняття пломби з лічильника;
  • у назначений день контролер виходить до абонента для перевірки збереження пломб і складання акту на зняття лічильника з обліку (1 примірник залишається у абонента);
  • у телефонному режимі звертається до теплової інспекції свого району для узгодження попереднього запису для подання заяви на відмову від послуги;
  • у назначений день та час абонент приходить та пише заяву в тепловії інспекції свого району на тимчасове припинення подачі гарячої води, отримує та сплачує квитанцію за надання послуги;
  • самостійно демонтує лічильник і встановлює заглушку;
  • у назначений день контролер теплової інспекції виходить до абонента, проводить опломбування заглушки, складає відповідний акт;
  • після підписання акту повідомляють заявнику і передають йому 1 примірник.

Номера телефонів теплової інспекції:

Центральний-1 – 067-640-05-04;

Центральний-2 – 097-202-31-55, 067-640-00-72, 51-13-10;

Приморський – 097-202-31-66, 37-40-08;

Кальміуський – 067-644-01-05, 47-32-38;

Лівобережний – 067-626-13-63.