Без категорії

Чому рахунки за поточний місяць необхідно сплачувати своєчасно?

Чому рахунки за поточний місяць необхідно сплачувати своєчасно?
Відповідаючи на запитання наших споживачів чому в рахунках за поточний місяць не враховуються оплата за попередній період, нагадуємо про своєчасні розрахунки з підприємством.
Після 25 числа кожного місяця абонентська служба підприємства починає процес формування рахунків за тепло та гарячу воду. Всі платежі, які здійснюються після 25 числа, не можуть бути враховані в поточних розрахунках, в результаті чого утворюється борг та численні питання абонентів.
Підприємство створило всі умови, щоб споживачі могли розраховуватися за отримане теплопостачання прямо з дому, і пропонує кілька електронних платіжних систем на вибір:

  • «Приват24»
  • ПУМБ online
  • EasyPay
    Протягом карантинного періоду і ще впродовж місяця після нього на законодавчому рівні гарантується, що в разі несвоєчасної оплати рахунків за житлово-комунальні послуги до споживачів не буде застосовано жодних штрафних санкцій (пені, припинення надання послуг тощо), однак, просимо відповідально ставитися до питань розрахунків і своєчасно оплачувати за спожиті тепло та гарячу воду.
    Не забувайте не тільки оплачувати власні рахунки, а й допомагати проводити он-лайн розрахунки своїм рідним, які перебувають у зоні ризику захворіти на корона вірус COVID-19.