Прилади обліку

Інформуємо щодо повірки та опломбування/розпломбування лічильників на гарячу воду.

У відповідь на запитання «Як замовити повірку лічильника?» нагадуємо алгоритм і зони відповідальності за повірку та опломбування/розпломбування індивідуальних приладів обліку гарячої води.
Згідно Постанови КМУ від 21.07.2005р. квартирні засоби обліку підлягають періодичній повірці. Відповідальність за своєчасне проведення обслуговування (у тому числі повірку) лічильника несе їх власник. Спеціалізовані організації проводять повірку приладів за рахунок власників (на підставі Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»).
Звертаємо Вашу увагу, що опломбування/розпломбування індивідуальних приладів обліку гарячої води є зоною відповідальності ВИКЛЮЧНО ККП «Маріупольтепломережа». Для цього необхідно подати заявку до абонентної дільниці за містом проживання для перевірки збереження пломб та надання акту про зняття водоміра з комерційного обліку. Після чого Ви можете самостійно замінити лічильник на новий або провести державну повірку.
Нагадуємо про необхідність виклика контролера ККП «Маріупольтепломережа» з метою опломбування лічильника.
Показання приладів обліку гарячої води, за якими минув термін державної повірки, не приймаються для розрахунків. Нарахування у цьому випадку проводяться за нормою споживання, а саме 3,06 м3 на 1 особу за місяць.
Адреси абонентських ділянок у районах міста:
у Кальміуському районі за адресою пр. Никопольский, 139
у Лівобережному районі за адресами вул. Пашковского, 5, вул. Олімпійська, 191-б
у Приморському районі за адресою пр. Будівельників, 39, тел. 37-10-86
у Центральному районі за адресами вул. Куприна, 9-а, бул. Шевченка, 75, тел. 51-12-84
Багатоканальна телефонна лінія для всіх районів міста (098) 184 68 00

Відповідаємо на запитання мешканців щодо обслуговування приборів обліку теплової енергії.
На сьогоднішній день житловий фонд міста Маріуполя оснащений приладами обліку теплової енергії на 95%. У поточному році планується виконати роботи по оснащенню житлових будинків, які отримують централізоване теплопостачання, барачного типу а так само житлових будинків приватного сектора (на виконання Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»).
Тому питання перевірки, повірки або заміни прибору обліку теплових лічильників є актуальним.
Повідомляємо, що причинами зняття з комерційного обліку тепломірів можуть бути:
1.Ремонт внутрішньобудинкової системи (на підставі звернення балансоутримувача будинку);
2. Зняття на державну повірку тепломіра;
3. Викрадення тепломіра;
4. Несправність прибору.
Якщо показання приладу обліку викликають сумніви, ініціатором перевірки лічильника виступають підрозділ підприємства або споживач на підставі заяви (в особі голови ОСББ, ЖБК, відповідальної особи обраного загальними зборами мешканців, керуюча компанія, ФОП, бюджетні організації). Споживачам у цьому випадку необхідно звертатися за адресою вул. Купріна, 9-а, каб. 15 з 8-30 до 16-00 перерва з 12 до12-30, тел. 51 10 58.
У разі виходу з ладу або викрадення приладу обліку, оплата за період відсутності тепломіра проводиться:
– з урахуванням середнього споживання за попередній опалювальний сезон, якщо тепломір працював справно весь попередній опалювальний сезон, відповідно до ст.9 ЗУ «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання;
– за нормативами з урахуванням фактичної температури зовнішнього повітря, в разі, якщо тепломір не встановлено на початок попереднього опалювального сезону (відсутній споживання за попередній опалювальний сезон), згідно з п.12, п.21 Постанови КМУ №630 від 21.07.2005 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення». На сьогоднішній день діє тариф 40,68 грн / м2, затверджений рішенням Маріупольської міської ради від 30.01.2019г. №39.
Відсоток виходу з ладу приладів обліку теплової енергії становить 3%.