Новини

Отримання консультацій можливо дистанційно

Нагадуємо, що абонслужба підприємства проводить прийом споживачів на дільницях, розташованих у кожному районі міста за наступними адресами:

У Кальміуському районі пр. Нікопольський, 139
У Лівобережному районі вул. Пашковського, 5
вул. Олімпійська, 191а
У Приморському районі пр. Будівельників, 39
У Центральному районі вул. Купріна, 9а
бул. Шевченка, 75

Прийом абонентів «Маріупольтепломережі» здійснюється за таким графіком:
— понеділок – четвер — з 08:00 до 16:30
(з 12:00 до 12:24 перерва);
— п’ятниця — з 08:00 до 16:00
(з 12:00 до 12:24 перерва);
— субота і неділя — вихідні.

Звертаємо увагу, що на час діючих у державі карантинних обмежень відповідно до рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України запроваджено додаткові обмеження на режим відвідування споживачами абонентської служби, а саме – до офісного приміщення допускаються відвідувачі тільки в респіраторі або захисній масці; організоване місце для обробки рук антисептиками; прийом здійснюється з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м); очікування прийому відбувається ззовні приміщення абонентської служби з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м).

З метою уникнення черг та отримання консультацій в зручний для абонентів час, рекомендуємо надавати перевагу дистанційному спілкуванню.
Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків споживачі можуть у робочий час скористатися :

  • багатоканальним номером 098 184 68 00,
  • електронною поштою абонентських дільниць
    mtm.urut.centr1@gmail.com
    mtm.urut.centr2@gmail.com
    mtm.urut.lev@gmail.com
    mtm.urut.kalmius@gmail.com
    mtm.urut.prim@gmail.com
  • групою «Маріупольське тепло» у Telegram,
  • сторінкою у Facebook,
  • месенджерами підприємства (Viber, WhatsApp, Telegram) за номерами
    Центральний район 067 640 33 43
    Лівобережний район 067 640 36 16
    Кальміуський район 067 640 31 30
    Приморський район 067 640 30 11

-через звернення на сайті https://mrpl-teplo.com.ua

Якщо ж обставини вимагають від споживача особистої присутності в процесі звернення до підприємства, пропонуємо відвідувати абонентську дільницю за попереднім записом, узгодивши попередньо час, дату та строк готовності документів.
У такому разі споживачу достатньо буде у домовлений раніше час (без очікування в черзі) просто забрати свої документи в адміністратора при вході до абонентської служби.

Використання дистанційних контактів підприємства заощадить Ваш час та допоможе зручно та швидко отримати консультацію фахівці