Новини

«Маріупольтепломережа» інформує.

На період проведення нарахувань за послуги підприємства у січні доступ до «Особистого кабінету споживача» не зупиняється, але суми оплат за попередні періоди, що надходять у цей час від абонентів, не відображаються в особистому кабінеті до 4 лютого.
У цей час фахівці підприємства користуються внесеними показниками лічильників, за підсумками нарахувань розміщують рахунки за місяць та вносять інформацію про рух фінансів на кожному особовому рахунку: стан рахунку на початок місяця (переплату чи борг), розмір нарахувань та підсумкову суму до сплати.
Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» безпосередньо пов’язаний з абонентською базою «Маріупольтепломережі» і синхронізується з нею в період нарахувань.
Тому щоразу, коли платіжки за послуги підприємства за минулий місяць вже сформовано, це дає змогу користувачу не тільки повністю контролювати свій особовий рахунок: передавати показники, бачити суми нарахувань та оплат, а й ще до отримання платіжок поштою, переглядати платіжки за розрахунковий місяць в особистому кабінеті.
Про наявність рахунків за минулий місяць в «Особистому кабінеті споживача» підприємство повідомляє на своєму офіційному сайті, на сторінках у соціальних мережах та каналах у месенджерах. Просимо слідкувати за оновленням інформації від підприємства.