Новини

Як працює особистий кабінет в період нарахувань за послуги підприємства у квітні

На період проведення нарахувань за послуги підприємства у квітні доступ до «Особистого кабінету» не зупиняється, але суми оплати за попередні періоди, що надходять у цей час від абонентів, не відображаються в особистому кабінеті до 27 квітня.
У цей час фахівці підприємства користуються внесеними показниками лічильників, за підсумками нарахувань розміщують рахунки за місяць та вносять інформацію про рух фінансів на кожному особовому рахунку: стан рахунку на початок місяця (переплату чи борг), розмір нарахувань та підсумкову суму до сплати.
Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» безпосередньо пов’язаний з абонентською базою «Маріупольтепломережі» і синхронізується з нею в період нарахувань.
Тому щоразу, коли платіжки за послуги підприємства за минулий місяць вже сформовано, це дає змогу користувачу не тільки повністю контролювати свій особовий рахунок: передавати показники, бачити суми нарахувань та оплат, а й ще до отримання платіжок поштою, переглядати платіжки за розрахунковий місяць в особистому кабінеті.
Інформацію щодо зарахування на Ваш особистий рахунок суми, що сплачена у цей період, можна отримати у наших фахівців, скориставшись дистанційними контактами, сторінкою у Facebook та групою «Маріупольське тепло» у Telegram. Нагадуємо, що сума, яка сплачена Вами за послуги підприємства, зараховується на Ваш особистий рахунок через 3-4 робочих дні.
Про наявність рахунків за минулий місяць в «Особистому кабінеті споживача» підприємство повідомляє на своєму офіційному сайті, на сторінках у соціальних мережах та каналах у месенджерах.